Thursday, November 7, 2013

KURSUS FROG

hari nie semua guru-guru di bawah bidang kemanusiaan kursus VLE FROG, bosan giler mana tak nya tetiba aku punya password xdapat log in la plak. Naib baik ader azhar at last boleh bukak jugak KATAK aku nie...hahahahahah.

Duk sebelah ng kak pah mmg org yg paling Vouge ler di tempat keje aku nie. Suka tengok kak pah nie mmg sentiasa anggun n cantik jer dtg sek...mmg cantik jer..mmg lawa jer. Kak pah mmg bersemangt ni duk buat KATAK dia menghias-hias letak lagu n macam2.

Tapi tetiba aku jadi benggang plak, ???????? eeerrrgghhhh Kak mirul nie suka-suka hati nak samakan aku ng kak Lin. Bergurau la tu konon nya. Tapi aku malas laya berdiam lebih baik lantak ko jer!!!!!

Tadi ader la org aper tah dtg nak bg motivasi katanya masuk dalam LAB comp nie pastu tetiba sentap sebab kami semua xlayan dia. Bukan xmau layan kami nie sibuk duk hias2 KATAK kami kan...yg best nya merajuk...dan terus blah...

Aku plak sibuk menaip blog aku sendiri dlm BlogSpot nie...itu yg ku suka dari buat KATAK yg LEMBAB ni.

No comments: